Heisann allesammen.
Er vel på tide at jeg introduserer meg selv, her i forumet.
Ettersom det ser ut som dette er skikk og bruk sigarforum sitt forum.
Vil jo på ingen måte fremstå som uhøflig på noen måte da.

Har sålangt vært litt forsiktig rundt her, da jeg ikke er noen kjenner.
Men har vel insett at det er påtide å høflig introdusere meg selv....
Jeg er ganske ny i sigarens verden, interessen traff meg ikke før den 26.12.2009 faktisk.
Da samboern min hadde kjøpt meg 3 sigarer i julegave. (Disse var forøvrig kjøpt av Jan her i forumet).
I allefall røyket jeg min første riktig oppbevarte sigar den 26.12 og det var forøvrig en Cohiba Siglo VI.
Nå har jeg riktignok røyket fast i rundt 19 år, men sigar interessen traff meg ikke før nå. (Hovedsakelig pga tøre bensinstasjon sigarer, trodde alle var slik).
Registrerte meg inn på forumet her den 28.12 og har siden lurket litt rundt her å lest inlegg.
Akkurat nå for tiden, driver jeg å røyker masse forskjellige merker,
sånn i forsøk på i få smakt meg frem til favorittene i den jungelen av sigarer som er der ute.
Det er jo utrolig mange smaker å prøve, og jeg er nesten like spent hver gang jeg fyrer opp en ny type.
Skjønt det blir jo ikke så ofte nå som det er vinter, og røyker bare inne når jeg ikke har unger i huset
Har både fått handlet litt gjennom
augusto, og fått meldt meg inn i
sigar.com klubben.
Har i tilegg allerede fått kjøpt mine 2 første humidorer, første fra en kar her på forumet(takk til Per for den). og en fra
CheapHumidors (som er pen nok til å stå i stua)
Legger sikkert ut noen bilder av den siste senere, men akkurat nå står den lukket med noen Boveda Humidor Seasoning Kits inni. (Og sånn må den nok stå halannen uke)
Legger forøvrig ut noen ord og bilder ut på
Hjemmesidene mine etterhvert som jeg smaker på nye sigarer.
Noen har en sigarbok som dem skriver noen ord i, og limer inn bånd osv, jeg foretrekker å legge bilder og tekst ut på hjemmesiden.
Kansje fordi jeg er en geek

Muligens fordi jeg snakker mer flytende html enn norsk

Men litt fordi jeg selv kan gå tilbake å sjekke notater uansett hvor jeg er.
Snakker forøvrig flytende html, css, xhtml, php, java, cgi, perl og enda litt gebrokkent c++ (hvis noen lurte da).
Er desverre ikke like drevet i sigarens verden, men tar derimot mine første vaklene skritt inn i den.
Så dersom noen mener de omtalene på sidene mine ikke er gode nok, har de sikkert rett, men de var nok primært ment for min egen del.
Uansett, håper dette er "nok" til presentasjon, fra en Narvikgutt ...
Dere kan jo alltids bla innom
Hjemmesiden min, dersom dere er mer nysjerrig.
"Vi hørs"
mvh Eirik Haavik
Takk for oppmerksomheten.
Telling me "it doesn't work" is like a blunt pencil: pointless.
What does it do now, and what did you expect it to do instead?